September 5, 2010


روی سخنم با شما دلبرک ته ریش دارِ ری بن به چشمِ اخمو، شما رعنا قامت مشکی پوش مالبرو کِشِ دختر کُش شاسی بلند سوار است.
شما حتماً از تعدد عاشقان دل خسته ی خود در دانشگاه باخبرید اما آیا از ماندگاری بوی شاش آگاهی دارید؟ از بالا بودن حس بویایی زنان باردار چطور؟
شاید هم من اشتباه می کنم و آن بوی بدی که می آمد خرابکاری سگ ناز نازیتان بود، احتمالش هم کم نیست چون من هرچه گشتم بطری یا قوطی ای پیدا نکردم تا به شما نسبتش دهم.

به هر حال هرچه که بود من در دانشگاه برای شما آبرو نگذاشتم. خیلی هم خوب کاری کردم. حالا شما بین دختران دانشگاه نه تنها جان نثاری ندارید بلکه در ذهن شان مصداق بارز صدای دهل از دور شنیدن یا با کمی تحریف بوی ساسان از دور شنیدن خوش است می باشید. من این ها را نوشتم چون حق شماست که دلیل کم محلی هم کلاسی هایتان را بدانید. تا شما باشید زن مردم را هر روز به بهانه های مختلف سوار ماشینتان نکنید.

.

4 comments:

Anonymous said...

چقد میدی آدرس اینجارو به ساسان ندم مرمر خانوم؟

khazIST said...

ای بابا
به قول یک داف چغر و چنیم:
"یک تخم چپ از لندن سفارش بده و این قضیه رو دایورت کن روش"

مستانه said...

این یارو ینی وضعش از سهراب خان دانشگاه علامه هم هم بدتره؟ ای بابا! یادش به خیر

rezapix.blogsky.com said...

ساختگی بود دیگه آقا. نه؟

ج:
نه نبود! همه چیز توی این عکسها مستنده یعنی باید باشه َ کلآْ من حوصله چیدمان کردن این هم توی فضای آزاد ندارم وگرنه گرفتن چند تا عکس که این همه مدت طول نمی کشید!‌