October 4, 2010

8 comments:

شاه رخ said...

من دوس دارم حلالش كنم با يه چاقوي تيز و كاسه آب

کوریون said...

پست بعدیت رو خونده بودم قبلا، پست قبلی رو هم که خونده بودم قبلا ، حالا هی بگین خدا وجود نداره

کوریون said...

اما راجع به این پست ،امیدوارم ایران ببره ، اولین بار بود به 90 اس ام اس دادم ، زورم گرفته بود آمار پائین گزینه ی اولی ..
زیاد که پرت و پلا نمیگم؟ هووم؟! عادت می کنی..
-
تصدقت

khazIST said...

چه خوب

nasim said...

حالا که بازی برزیل انجام شد فکر کنم پست تو قهوه ای شد...ضمنا از 2میلیون متوهم بلاد کبیره انتظار منفی بافی میرود

ماهانی said...

علاوه بر قهوه ای شدن، جیب ما هم مثل جیب دولت خالی شد از انجام این بازی. شرط ها را باختیم. اما اگر ما در این وبلاگ لیچاری بار می کنیم، بار دوستان خودمان می کنیم. خدای نکرده به شما توهینی نمی کنیم و اجازه ی توهین به شما را هم به کسی نمی دهیم کمااینکه کامنت های قبلی تان با توهینات برخی مواجه شد که به سرعت توسط بنده پاک شد. بین من و شما و طرز فکرمان تفاوت از زمین تا آسمان است که امری ست عادی. باید تفاوت ها را پذیرفت و به یکدیگر احترام گذاشت. ادبیات دکتر ادبیات زیبایی نیست. امیدوارم این زشتی را درک کنید و از این ادبیات دوری کنید.

nasim said...

لیچار ها که مشخصه ...ولی نمیدونم از کی تا بحال دکتر و طرفدارانش دوستان شما شدن

دیوانه said...

به لطف دوستان... از این به بعد برای خوندن من باید عدد یک رو به انتهای آدرس قبلی اضافه کنی.